Cupcake polish exclusive duo for Color4nails // Fraise-Pistache

Le retour !  Comme vous vous en doutiez, avec deux belles couleurs comme Araminta et Koralie, je ne pouvais pas résister à l'appel du nailart ^^.  Elles vont si bien ensemble en plus !  Si vous avez loupé les swatchs de ces deux beautés ça se trouve ici ;).
The return ! As you guessed, with two beautiful colors like Araminta and Koralie, I could not resist the call of nailart ^^. Moreover they go so well together ! If you missed the swatchs of these two beauties you'll find it here ;).
 
Cupcake polish exclusive duo for color4nails chevron nail art

Cupcake polish exclusive duo for color4nails chevron nail art

Vu le genre de texture et cet effet holo complètement fou je n'avais envie que d'une chose : un nailart au tape, avec un peu de noir crème pour trancher et faire ressortir ces jolies teintes douces.  C'est donc ce que j'ai fait ^^.  J'ai posé en base Essie Licorice et ensuite j'ai utilisé des nail vinyls chevron et les deux vernis du duo pour créer le motif.  Histoire de faciliter le nettoyage j'ai utilisé mon Crystalline nail veil (barrière latex, revue complète ici), ça va tellement plus vite ainsi.
Given the kind of texture and this crazy holo effect I wanted only one thing : a tape nailart, with a little black cream to slice and bring out these pretty soft hues. So that's what I did ^^. I've put Essie Licorice as base and then I've used chevron nail vinyls and the two shades of the duo to create the pattern. To facilitate cleaning I've used my Crystalline nail veil (latex barrier, full review here), it's going so much faster as well.

Cupcake polish exclusive duo for color4nails chevron nail art

Cupcake polish exclusive duo for color4nails chevron nail art

C'est simple mais je trouve ça efficace, parfois il ne faut pas chercher à en faire des caisses pour que ce soit joli :).  Et dès que le soleil touchait mes ongles c'était l'explosion, ils ne sont pas holos pour rire ceux-ci, un vrai feu d'artifice !!
It's simple but I find it effective, sometimes there is no need to make more for it to be nice :). And when the sun was touching my nails, that was the explosion, they are really powerful holos, a real fireworks !!

Cupcake polish exclusive duo for color4nails chevron nail art

Using Essie Licorice
Cupcake polish exclusive duo for Color4nails
Nail Vinyls chevron
Clean up - Color4nails Crystalline nail veil


Find Color4nails : Shop - Facebook - Instagram

PR sample

Commentaires

  1. Lovely! I definitely love tape nail arts and this is no exception. The little strip of black really helps to bring out the lively colors.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. me too but i don't make it so often, don't know why ^^ yes these polishes are sumptuous but definitely need something to make them poping up :D

      Supprimer
  2. C'est vraiment superbe, j'adore ! :-D

    RépondreSupprimer

Enregistrer un commentaire